2018(e)ko ekainaren 7(a), osteguna

"ANAWIN" Proiektuaren Amaiera

Pasaden astean aurkezpena egin genuen klasean.Nire ustez ez zitzaidan oso ondo atera,zeren eta buruz ikasteagatik asko trabatu nintzen eta gainera gauza bat ahaztu zitzaidan.Nire ustez  gauzak ulertu banituenaskoz hobeto atera litzateke.

Feedbackean esan ziguten lana oso desorekatua zela(Ciarak ia guztia egin zuelako) eta Aitorrek oso gutxi esaten zuela aurkepenean.Ere esan ziguten kartulina,konklusioak eta piramidea oso ondo geratu zitzaiola Ciarari.Irakasleak esan zigun niri,Rubeneri eta Aitorreri laburpen bat egiteko gai osoarena,baina gero esan zuen bakarrik aurkezpenean esaten genuenarena

Ikasi dut ni bakarrik lan gehiago egin behar dut eta ez utzi zama beste bateri,Ciararekin pasatu zenez.
Ere gertatu zaigu,Irakasleak esaten duen moduan egin duguna dira 4 lan etagero batean elkartu,baina egin behar duguna da guztion artean lan bakar bat egitea.

Niretzat zailena izanda aurkenezpena,osourduri jartzen naizelako,ez nuelako askoikasi hurrengo egunean euskera nuelako.Baina nire ustez txartoago atera ahal zen.

Ez dakit oso ondo zer hobetuko nukeen,zeren eta niretzat proiektu ona izan da.Gustatuko litzaidake
piramidearen behekopartean harea itxurako zerbait ipintzea,eta hori egitea pentsatu genuen eta prestatuta genuen,baina ez dakit zergatik ez genuen egin


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

"ANAWIN" Proiektuaren Amaiera

Pasaden astean aurkezpena egin genuen klasean.Nire ustez ez zitzaidan oso ondo atera,zeren eta buruz ikasteagatik asko trabatu nintzen eta g...