2018(e)ko ekainaren 4(a), astelehena

"ANAWIN" Proiektuaren 3.astea

Saio honetan ez dugu hainbeste denbora aprobetxatu.Lehen eta behin,piramidearen zatiak pegamentuarekin itsatsi ditugu,baina oso erraz soltatzen ziren eta kide bateri silikona eskatu diogu.Gero,Ciara eta Aitor patiora joan dira piramidea marrazteko eta ni nire ahozkoa prestatzen gelditu naiz.Hurrengo astean ahozkoa da eta oraindik ez dugu piramidea amaitu:Falta zaigu gizarte mailak ipintzea kartoizko kartelekin.

Baina nire ustez beste taldekin konparatuz,oso ondo goaz Ciarari esker kartulina oso azkar amaitu genuelako.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

"ANAWIN" Proiektuaren Amaiera

Pasaden astean aurkezpena egin genuen klasean.Nire ustez ez zitzaidan oso ondo atera,zeren eta buruz ikasteagatik asko trabatu nintzen eta g...