2018(e)ko urtarrilaren 14(a), igandea

"Jesusen Ikaspasaia" Proiektuaren 1.Astea

 "Jesusen Ikaspasaia" Proiektuaren 1.Astea

Saio honetan bi bide amaitu gentuen,berdea eta urdina.Nire ustez,bide berdea errezagoa zen urdina baino.Bi galdera sorta normal ziren:Bata bere jaiotza eta haurtzaroari buruz eta bigarrena bere helduaroako ekintzen buruz.

Nire ustez,akats asko izan ditugu eta ikasi dut ze garrantzitsua den kordinazioa eta adosketa.

Oso ondo egin dugu talde bezala bata besteari laguntzea eta ez gara joan bakoitza bere lanera.

Uste dut kompetibitatea oso txarra izan dela eta horregatik galdera asko txarto egin ditugu eta horregatik denbora asko galdu dugu.

Espero dugu hurrengo astean gutxienez bide bat amaitzea etaarazo asko ez izatea.

 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

"ANAWIN" Proiektuaren Amaiera

Pasaden astean aurkezpena egin genuen klasean.Nire ustez ez zitzaidan oso ondo atera,zeren eta buruz ikasteagatik asko trabatu nintzen eta g...