2018(e)ko urtarrilaren 14(a), igandea

"Jesusen Ikaspasaia" Proiektuaren Hasiera

"Jesusen Ikaspasaia" Proiektuaren Hasiera

Pasadan asteartean,erlijio izan genuenean,irakasleak neguko lanak batu eta gero,proiektu bat egingo genuela esan zigun.

 Proiektua honetan datza:Irakasleak paper sorta bat eta web orrialde bat ematen digu,web orrian sartzen bazara,jesusen marrazki beltz bat agertzen da,lau koloretako borobilekin(horiak berdeak,gorriak eta urdinak) eta izar batekin.Paper sortan lau aurpegi daude,bakoitzean galdera sorta bat eta zuk zeinetik hasi nahi zaren aukeratzen duzu.

Nire taldean 4 giƱen:Ni,Maria,Mikaela eta Peru.Nire rola liburuan erantzunak bilatzea zen(interneten ezin ziren bilatu,galdera bat izan ezik),Mariarena pasarteak biblian erantzuna aurkitzen lagundu ahal ziguten pasarteak aurkitzea,Mikaelarena ordenagailuan galderak irakurtzea eta Peru denetarik pixka bat egiten zuen.Rol hauek ez genituen beti betetzen,eta batzuetan aldatzen genituen


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

"ANAWIN" Proiektuaren Amaiera

Pasaden astean aurkezpena egin genuen klasean.Nire ustez ez zitzaidan oso ondo atera,zeren eta buruz ikasteagatik asko trabatu nintzen eta g...